Pagina's

vrijdag 3 april 2015

mijn capsule wardrobe < lente > *nieuwe aankopen*



Ik ben bezig mijn nieuwe capsule- wardrobe in elkaar te zetten voor de lente. Ik heb al een hele lijst met kleren en de typische lentekleren zitten al bij elkaar in een box. Bij het maken van de lijst kwam ik toch wat dingen tegen die ik miste. Daarnaast zit ik deze lente midden in mijn borstvoedingsfase en daar moet natuurlijk rekening mee gehouden worden!


Belangrijk bij de capsule- wardrobe is dat er niet teveel items in de kast hangen, daarom is het voor de komende drie maanden bij 3 items (ter waarde van € 55 euro) gebleven!



colbertje H&M 29,95

Ik draag al zo lang ik me kan herinneren regelmatig een crème blazer van de Zara. Helaas begint deze aan alle kanten uit elkaar te vallen. Toen ik op zoek ging naar een nieuwe kwam ik langs deze blazer! Hij was vrij snel uitverkocht in alle maten, maar met hulp van een vriendin die hem tegenkwam in een H&M in Amsterdam is het toch gelukt er één te bemachtigen! (en terwijl ik dit schrijf en de link naar het colbertje in andere kleuren zoek, zie ik dat hij weer te koop is! lol..)

Ik heb hem al enkele keren aangehad.. bijvoorbeeld op mijn babyshower..





voedingstop H&M 14,95

Omdat ik heel graag borstvoeding wil geven aan mijn kindje heb ik hier met mijn lente garderobe wel rekening mee gehouden. Ik wil niet veel voedingskleding kopen, je weet toch maar nooit of het wel mag lukken om borstvoeding te geven! Toch heb ik dit shirtje vast gekocht, omdat ik hem supercool vind, een mooie kleur en een handig model. Ik kan helaas het plaatje niet meer vinden, want het shirt is al langere tijd uitverkocht. Daarom hierbij een foto van het shirt zelf!



T- shirt hema 9,95

Tot slot een basic grijs t shirt. Dit is geen voedingsshirt, maar het heeft een lekker wijde hals, dus moet goedkomen denk ik! Het is eigenlijk een pyjama shirt van de hema, maar ik vind het model erg mooi en de stof is lekker soepel. Ik vind dit altijd erg mooi vallen. Dit shirt is ook te krijgen in andere kleuren. (o.a. wit en roze)

Dan heb ik nog 1 ding op mijn wishlist staan.. instappersss.. met slangenprintje? Zwart? zachtroze? Ik ben er nog niet uit! Wat past bij mijn garderobe?




1 opmerking:

  1. Ik vind de grijze instappers persoonlijker mooier en handiger te combineren (zeker met een capsule wardrobe) passen ze gelijk bij je mooie nieuwe rode voedingstop :)

    BeantwoordenVerwijderen