Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Dressing the bump # 3 outfits (week 32)


Deze week weer twee nieuwe outfits voor jullie! kijk je mee?



outfit 1

Net zoals ik mijn fretons als woon- schoenen gebruik en moeilijk wat anders aantrek, heb ik deze sjaal van Costes sinds vorig jaar het liefst bij elke outfit aan!
Ook nu weer een outfit waarin ik 'gewone' kleding combineer met zwangerschapskleding. Het gaat nog net, de niet- zwangerschapstrui!




trui: Mango (winter 2013)'
broek: HM zwangerschap (winter 2014)
schoenen: Manfield (winter 2013)
sjaal: Costes (winter 2013)
armband: Noosa 


outfit 2

Bij deze outfit krijg ik een beetje een lente- gevoel. Ik draag veel donkere kleuren in de winter maar deze trui van Primark kan natuurlijk ook heel goed! Het is een mix met wol, dus de trui is lekker warm en de kleur kan ook bij mijn bleke winter- tint. Het is een lekker oversized trui die ik tijdens mijn zwangerschap gekocht heb, met het idee dat ik hem nog wel pas als mijn buik dikker wordt. Ondertussen ben ik vier maanden verder en inderdaad! Hij past nog. Het grappige is dat mensen op dagen dat ik deze trui aan heb, zeggen dat ik een bescheiden buikje heb voor 7 maanden zwangerschap. En als ik strakkere kleding aanheb dan heb ik ineens een flinke buik!  De broek die ik draag is een van mijn eerste aankopen, de zwangerschaps jeanslegging van HM en daar onder.. verrassend! Mijn all time favorite Fretons. De outfit kan zowel met als zonder sjaal, afhankelijk van het weer!






trui: Primark (winter 2014)
broek: HM zwangerschap (winter 2014)
schoenen: Fretons (winter 2013)
armband: Noosa




4 opmerkingen: