Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Dressing the bump #2 outfits!

ok.. ik heb het beloofd.. elke week twee outfits.
Dit is voor het eerst dat ik open en bloot met mijn hoofd op mijn blog ga. Toch best spannend!

Met de outfits ben ik in elk geval heel tevreden, dus deze deel ik graag met jullie.

Here we go!




outfit 1

Ik draag mijn all- time favorite schoenen, Fretons. Hier kan ik daaagen op lopen, ze zitten heerlijk. Ik woon er dan ook bijna in. het is echt een uitdaging om soms ook eens andere schoenen aan te doen.
Verder heb ik een van mijn weinige zwangerschapstops aan, gekocht bij Noppies. Het jasje is oud en eigenlijk aan vervanging toe en de sjaal heb ik bij Pieces gekocht!
De broek is geen zwangerschapsbroek. Het is een mega stretchie broek, en de knoop gaat niet dicht, maar dat is op te lossen door een elastiekje door het knoopsgat te halen en deze aan de knoop te 'haken'. Voor de zekerheid draag ik er ook nog een riempje bij. Maar alles hangt een beetje losjes, want een strakke broek tegen je buik is zeker niet fijn!





jeans: Zara (jaaaa ik pas hem nog!) oud
voedingstop (zwangerschap): Noppies winter 2014/2015
jasje: marktwinkeltje oud
sjaaltje: pieces voorjaar 2014
schoenen: Fretons winter 2013


outfit 2

Jeej! andere schoenen! Ik kwam deze schoenen tegen bij van Haren. Omdat ik voor de klas sta was ik op zoek naar enkellaarsjes waar ik heel goed op kan staan. Nou.. deze zitten heerlijk! Ik kreeg van een stagiaire van de PABO te horen dat ze op de pabo een echte rage zijn (oeps :) ). Maar goed. ik vind ze leuk..
De broek is de eerste broek die ik gekocht heb toen ik 6 weken zwanger was, bij de HM met een lekkere buikband. Ik snap wel waarom sommige vrouwen zwangerschapskleding door blijven dragen na de bevalling.. het is gewoon heerlijk!
De top vond ik op marktplaats, nog zo goed als nieuw.. en het vest heb ik bij Primark gekocht. In deze winter kon een fluffy vest niet ontbreken toch? :)




Jeanslegging (zwangerschap): H&M 2014
top (zwangerschap): mamalicious (ik heb hem van marktplaats)
vest: Primark najaar 2014
enkellaarsjes: van Haren 2014

Ik vond het altijd heerlijk om mijn outfit 'af' te maken met nagellak op mijn nagels. Sinds ik zwanger ben heb ik misschien 2 keer mijn nagels gelakt, want die geur...! BLEGH ik kan er even niet tegen nu. Herkenbaar?

Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten