Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Stilleven op de eettafel


We hebben sinds een aantal weken de eettafel van mijn opa 'terug' in de eetkamer gezet.. Dit gaf weer een totaal andere sfeer en daarbij was ook nieuwe decoratie nodig! Ik heb een klein stilleven op tafel gemaakt in wit en groen. Geïnspireerd door een grijsgroene varen.







Op de achtergrond een kleurrijk schilderij dat ik uit Togo mee heb genomen. Het moet nog worden opgehangen, maar het staat alvast klaar op tafel!



De twee witte kaarsenstandaards waren bruin en koperkleurig, gevonden bij de kringloop. Ik heb ze geschilderd. Dit was nog een heel karwei, want er bleef blauw doorheen schijnen. Na vele lagen witte verf mag het resultaat er wezen vind ik!









De groene kaars komt van Ikea en het potje heb ik cadeau gekregen. (Mijn naam staat op de andere kant)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten