Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

DIY schilderijtjes

Bij het uitmesten van mijn kledingkast kwam ik een sjaaltje tegen dat ik nooit meer draag. Kledingcontainer? Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen... Ik heb mijn mooie sjaaltje een tweede leven gegeven! kijk je mee hoe?

 




Ik heb gebruikt:
  • een sjaaltje :)
  • een niettang
  • een schaar
  • 4 simpele schilderijtjes (action, samen € 3,-)






stap 1: knip het sjaaltje zo, dat je aan alle kanten een rand van 3 cm buiten het doek overhoudt.


 stap 2: leg het doek op de kop op je stof en vouw 1 zijde van de stof over het lijstje heen.

 stap 3: Niet dit vast met een niet-pistool.


stap 4,5,6 enz: doe hetzelfde bij de zijde tegenover de eerste zijde, daarna de overige 2 zijden. Let op dat je de stof goed strak trekt om de stof mooi over het doek te krijgen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten